Ändring i stilmallen!

Jag fick till det! Det ser ju lite roligare ut nu än vad det gjorde innan. Ska bara försöka göra ngn roligare bild på mej där uppe. Den är gammal och alldeles för blå :O

Idag så blir det plugg, ska även läsa i min nya bok jag har börjat på. Den är hemsk! Så spännande att läsa hur ngn kan klara sig när man verkligen har nått botten.


Tusen små bitar av James Frey



"Tänk dig att du vaknar på ett flygplan. Du har ingen aning om var du har varit eller vart du är på väg. Du minns inte vad som hänt de senaste två veckorna. Ditt ansikte är sönderslaget och att du har blåmärken och sår på hela kroppen. Du har ingen plånbok, inga pengar, inget jobb. Polisen letar efter dig. Tänk dig att du bara är 23. Och att det har hänt förut..."
(Baksidetexten på boken)

Kommentarer
Postat av: helena

oj den låter väldigt spännande:) kanske ska ta och läsa den:) just nu läser jag en bok från en jobbekompis. Den tusende gången heter den. Handlar om en vuxen tjej som berättar om att hon som liten och upp tills on var 14 år blev sexuellt uynyttjad av sin pappa.

Väldigt bra men hemsk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback