Utmaning

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu!

- Har du pussat nummer 2?
Agneta, nej jag pussar inte min lärare.

- Vad har du för relation med nummer 20?
Kvast, vi är endast vänner :)

- När ska du träffa nummer 30?
Mamma, vi har inte planerat det, men snart anar ja!


- Är nummer 18 söt?

Kamil, JA! :D

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Exet Henrik, öhm, typ söt?


- Gillar du nummer 14?
ICE Sambo, jaaa mest av allt!


- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Angie, oja det har vi.

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Lloyd, till helgen kanske?

- Är du nära vän med nummer 23?

Linda, nej endast vän.

- Har du gått på bio med nummer 4?
Bella, nej det har jag inte.

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Nadia, ja de skulle jag kunna göra.

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Bonde, vi pratar om allt mellan himmel och jord.


- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Denise, ja de skulle jag.


- Vad har du och nummer 24 för relation?
Linus, en kompisrelation.


- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Linus :), inget speciellt faktist.


- Vad är det bästa med nummer 8?

David, han är omtänksam.

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Jean, de va förr i tiden de. Nu var de länge sen sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback