Vardagsrummet är målat!

Det var ett tag sen jag skrev, har haft fullt upp med sorgarbete (uppgift till skolan) och sorgarbete (Sture).

Just nu sitter jag på Nellas (Patriks syster) dator, jag undrar just hur länge vi ska ha den här? Hon vill väl säkert ha den tillbaka snart, hehe. I helgen var det Haloween så vi spenderade den med att måla om i vardagsrummet. Nä men vi målade inte hela tiden, vi han ner en snabbis till Nynäs och åt otroligt god middag.

Så nu har vi inte rosa tapeter i vardagsrummet längre, YES! Nu har vi en fin brun som passar in lite bättre till möblerna. Vi ska oxå snart köpa nya soffor.

Idag skulle jag behöva gå till bibloteket men just nu har ja ingen ork, tvättmaskinen blev just klar så nu ska man börja hänga tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback