Adelante

Ja, då var jag här igen. Jag är inne i min tredje vecka på fritidshemmet (praktik), allt har gått bra och barnen gillar mig :D

Helgen var mkt bra, fredagen hade vi en myskväll med kontaktbarnet. Spela lite spel och tog de lugnt, Patrik och han var även en sväng ut med nya bilen. Hihi, den är superfin :D Våran gamla volvo gick ju sönder på julafton ;P Så lyckat!

Lördagen firade vi Lloyd på kvällen, det var mkt trevligt med gamla pojkgänget. :D Visst är de lite ensamt och vara den enda tjejen men det går de med ;D Tss..



Patrik, Lloyd, jag och Danne, vi är så söta!
Jag vet att jag ser förjävlig ut men den bjuder jag på ;)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Den mest minnesvärda Julafonen hitiils i mitt liv i alla fall xD. Oj, det såg ju roligt ut ^^. Patrik ser trött ut dock xD

2009-02-03 @ 19:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback