Rohan

Så va de ny vecka igen.. En vecka kvar på praktiken. Så himla skönt.. Men jag har sjukt mkt kvar att göra till skolan. En massa uppgifter! Men men jag hinner nog det. Fast jag har fasnat vid ett nytt online spel, åå nej de är inte flyff ;P utan Rohan!

Oooo de är så himla kul! Har hittat en underbar vän som hjälper mig där. Emil heter han, räddaren i nöden.. Haha, nemen det går fin fint. Fast om jag skulle berätta om alla läxor jag har kvar så skulle han nog inte spela med mig. ;P Men ja, jag ska ta tag i dem. Slutar ju faktist skolan helt nästa onsdag. Sjukt vad tiden går snabbt!

Bild kommer sen.. ibland kan man bli tokig på denna blogg....

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hehe, egentligen fan va lätt du har för att hitta sjyssta internetvänner xD. Har inte själv haft någon "internetkompis" på typ 2 år :S.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback